Sunday 20 November 2011

I follow....Salleh Yacob

Pada sabtu 19 Nov 2011, majlis menghimpunkan seluruh warga usahawan seangkatan dengan Akademi Taipan yang memilih syarikat Hai-O Marketing telah dipertemukan....sejumlah sekurang-kurangnya 10 ribu orang telah hadir.  

Ana datang bersama dua orang rakan kongsi dari Bestari Jaya (know as Batang Berjuntai) bagi mengambil semangat untuk terus berusaha meningkatkan income part-time yang pasif ini. 
Inilah dia rakan kongsi saya sedang menuju ke lokasi majlis akan berlangsung.

Lihatlah kesungguhan mereka....inilah kereta impian mereka yang akan dimiliki. Ketika ini ia nampak mustalih..pada pandangan mereka...tetapi ....ia akan jadi realiti....kerana sudah ramai seperti mereka yang 
telah memiliki kereta seperti itu.

 Inilah antara Pahlawan Melayu Taipan........istilah "melayu taipan" adalah istilah yang diberikan oleh cdm mr zulqo.   katanya...orang melayu terbahagi kepada....melayu biasa, melayu umno, melayu taipan...... Jgn lupa melayu Arqam.

INI BERMAKNA hebatnya Akademi Taipan kerana melahirkan "MELAYU TAIPAN" yang diiktiraf oleh orang usahawan melayu Malaysia.
Inilah bakal Cikgu dan Mentor Akademi Taipan yang akan menerima anugerah pada tahun 2012.


Dalam sibuk-sibuk berada di lokasi berkenaan, terjumpalah dengan rakan se universiti iaitu  CDM Norazlin bt. Nordin. Orang Melaka dan kini tinggal di Skudai, Johor.
Inilah gambar lokasinya kami dipertemukan. dekat gerai promosi produk.

Bagi yang mahu mengintai peluang hubungi saya 
Haji Nasir (012-7711 621)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.