Sunday 18 September 2011

Rahsia Orang Alahan Seafood untuk Menikmati Seafood tanpa ada kesan

Ini testimoni yang saya alami di dalam keluarga saya, isteri dan anak sulung alah kepada makanan laut (seafood).
Dulu tak beli udang, sotong, ketam dan kerang sebab mereka alah, makan seafood sahaja badan akan gatal terutama dibibir.


kini ia sudah menjadi kenangan dulu sahaja. saya dengan hati senang hati akan beli seafood (kerang, udang, ketam dan sotong) apabila pergi ke pasar. RAHSIAnya saya temui kaedah yang MUDAH untuk mengeluarkan bahan alahan yang ada pada seafood berkenaan SEMUDAH A B C.


Inilah rahsianya, menggunakan BIOZONE FOOD PURIFIER dengan teknologi OZON (O3). dengan hanya 15 minit semua punca alahan seafood akan dikeluarkan dari seafood tanpa merosakan makanan malah menjadikan makanan itu segar umpama ia diternak secara ORGANIC di lautan.

Lihatlah bagaimana ia berfungsi dengan gambar berikut.





Mahu mengetahui lebih lanjut hubungi saya
Haji Nasir
012-7711 621
(call atau sms)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.