Friday 24 August 2012

Projek Koleksi sampul duit raya 2012 (1433 Hijrah)

bulan ramadhan dan syawal adalah bulan yang ku nanti untuk mendapatkan sampul duit raya dengan pelbagai teknik antaranya:

1) dapat dari bank apabila buat tukaran duit raya.
2) melalui kenalan di bank, untuk dapatkan sampul duit raya.
3) beli sampul duit raya yang ada imej korporat.
4) mintak dengan kawan sampul duit raya.
5) terima yang dikirimkan oleh kawan, syarikat dll.
6) dapatkan daripada ahli keluarga, kawan, adik-adik yang beraya dll.
7) kutip yang dibuang.
8) bertukar-tukar sampul duit raya
9) minta dari kedai yang menggantung sampul duit raya.

inilah antara gambar yang diambil bagi projek sampul duit raya tahun 2012.


keratan akhbar Sinar Harian (Edisi Selangor/KL) boleh didapati jua 
di edisi online di laman web akhbar sinar harian.
keratan akhbar Mingguan Malaysia yang disiarkan pada hari raya (ahad) dan boleh didapati jua di edisi online di laman web utusan malaysia.

















Jika anda mahu saya kasi gift, hantarlah sampul duit raya yang anda miliki yang anda mahu beri kepada saya ke alamat ini:

mohd nasir bin mohd daud
kelab sampul duit raya hj nasir
no 48, jalan gemilang 2
kg jaya setia
45600 bestari jaya
selangor

sila pastikan maklumat berikut diberikan untuk saya hantar gift kepada anda.

1) nama penuh
2) alamat surat menyurat yang lengkap untuk saya pos gift.
3) no. telefon untuk saya hubungi

sekian.

Hj Nasir
012-7711621

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.