Thursday 28 July 2011

Akademi Taipan 181 Kukuh Kerana Muafakat Graduannya

Akademi Taipan 181 kukuh, hebat, digeruni, disayangi, ditakuti, dikenali kerana muafakat yang diamalkan oleh semua Graduan yang dilahirkannya. "Bersama dan Bersatu" adalah rahsianya dan lagu temanya "Jika Kau Fikirkan Kau Boleh".
Inilah sebahagian Graduan Akademi Taipan 181 yang menghayati Bersama dan Bersatu. Tidak kira apa jua latarbelakang mereka, Akademi Taipan 181 mahu mereka berjaya.

Kekuatan Akademi Taipan ini bermula dari kecil umpama Buluh Madu yang ditanam seperti gambar dibawah ini. Alahai....kecil sahaja....TETAPI ...kini ia telah membesar.
Bila sudah membesar....ia seperti ini.....FUH! tak percaya.
Lihatlah dari hanya sebatang Buluh sahaja, kini ia membesar.  Dulu kerdil kini berdiri sama tinggi dengan pokok yang lain. Pepatah Melayu : Sikit Sikit lama lama jadi BUKIT.

Berikut adalah gambar pokok Nangka Madu yang telah mengeluarkan hasilnya.  Sama jua seperti Buluh Madu.  Dahulunya rendah dan kini Besar dan telah mengeluarkan hasilnya.
Lihat gambar ini jua
 Ini jua untuk dihayati yang tersirat.

Akademi Taipan 181 memiliki semua ramuan yang istimewa bagi melahirkan ramai Graduannya yang berjaya memiliki Pendapatan yang Lumayan, Penggunaan Masa yang Singkat dan Cepat dan Kerja yang Mudah Dibuat.

Pertanyaan hubungi
haji nasir
012-7711 621

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.